Palīdzības dienests darba dienās no 9.00 līdz 18.00: +371 28300083
Palīdzības dienests darba dienās no 9.00 līdz 18.00: +371 28300083
Jā, veicot pieslēgumu tiek veikta arī datora vai maršrutētāja (rūtera) konfigurācija.
Ja esošais kabelis ir izmantojams un nav bojāts, tad jauns kabelis nav nepieciešams un tiks izmantots esošais.
Jā, visi mūsu abonenti iegūst pastāvīgo reālo IP adresi.
Jā. Ir iespēja izsaukt meistaru (maksas pakalpojums), sazinoties ar mūsu klientu atbalsta dienestu.
Šim nolūkam Jums būs vajadzīgs maršrutētājs (rūteris). Ierīces pie maršrutētāja par pieslēgt ar kabeli (katrai ierīcei savs kabelis), vai ar WiFi (bezvadu savienojums) palīdzību, ja ierīcei ir šāda savienojamības iespēja. Izmantojot maršrutētāju ir nepieciešams tikai viens interneta pieslēgums visām jūsu ierīcēm. Nemiet vērā, ka interneta ātrums tiks proporcionāli sadalīts starp visām, pie maršrutētāja, pieslēgtajām ierīcēm.
Jā, kabelis tiks ierīkots līdz gala aparatūrai Jūsu norādītajā vietā. Ja dzīvoklī jau eksistē izmantojams kabeļu tīkls, tad meistari veiks savienojumu ar esošo tīklu.
Mūsu mājas lapā www.ilva.lv sadāļā Pakalpojumi > "ILVA.LV Klientiem" ir pieejama informācija par izrakstītajiem un apmaksātajiem rēķiniem.
Noslēdzot līgumu Jūs esat piekritis(-usi) konkrētiem līguma nosacījumiem. Saskaņā ar līguma nosacījumiem, Jums ir rakstiski jāpaziņo Abonentu daļai par vēlmi uz laiku atslēgt pakalpojumu (ja Jūsu līgumā ir šāds punkts). Gadījumos kad neesat paziņojuši par pakalpojuma atslēgšanu, saskaņā ar līguma noteikumiem tiek uzskatīts, ka pakalpojums ir ticis izmantots pilnā apjomā.
https://www.ilva.lv/contract/Interneta_liguma_projekts.pdf
https://www.ilva.lv/contract/ILVA_liguma_kopsavilkums_2023.pdf